
Ферма "Багри"
Историята на една марка, родена в кухнята.
Visual Identity + Packaging + Consultations & Supervision
Индустрия:
Хранителна
Устойчивост
Година:
2022

Наследство и приемственост
За краткото време, в което съществуваше, ресторант Багри успя да изгради истинска връзка със своите посетители. Да я съхраним и надградим беше от ключово значение за нас и за бизнеса. Целта ни беше да пренесем основни визуални елементи от идентичността на ресторанта в новия бранд. Искахме тази трансформация да се усеща като естествено продължение, а не като напълно ново начало.

Логотип
Направихме редизайн на логотипа на Багри, така че да има последователна визия и усещане и на двата езика. Създадохме гъвкава система за дизайн на опаковки, подходяща за разширяващата се линия млечни продукти, и очертахме стратегическа и креативна посока за бъдещото развитие на бранда.


Цветова система
Цветовото кодиране е ключов елемент в новата идентичност на Багри, тъй като те имаха амбициозни планове за разширяване на продуктовата си линия през следващите години. Стартирайки с овчи млечни продукти, установихме зеленото като отличителен акцент спрямо конкурентите на локалния пазар. Жълтото, червеното и синьото ще бъдат въведени като основни цветове съответно за биволските, кравешките и козите млечни продукти.


Опаковки
Пазарът за млечни продукти от свободно отглеждани животни в България е сравнително нов и нишов. Bagri трябваше да намери своето място сред малки местни ферми и по-големи, утвърдени компании в бранша. Предизвикателството бе да създадем визуален език с автентичен почерк, любов към занаятчийския процес и грижа за околната среда. Дизайнът трябваше да бъде адаптивен, обслужвайки над дузина различни продукти, опаковани в кутии и буркани.
Създадохме визуална система, в която се преплитат компактни и ръкописни шрифтове, иконки с характер и внимателно подбрани хартии – всичко това с цел да придадем едновременно смел и автентичен вид на всеки продукт.
Саламурено овче сирене / Отлежало 60 дни
–



Овче кисело мляко
–



Ръчен овчи кашкавал/ отлежал 60 дни
–


Катък от овче мляко & крема сирене
–
Екип:
Creative Direction: Ивайло Недков
Graphic Design: Ивайло Недков/ Цветислава Колева
Animation: Алекс Желязков
Client Service: Вера Шварц