
Ферма "Багри"
Историята на една марка, родена в кухнята.
Visual Identity + Packaging + Consultations & Supervision
Индустрия:
Храни и напитки
Устойчивост
Година:
2022
Партньорството ни с Багри стартира още през 2016 г., когато им помогнахме с бранда на първия farm-to-table ресторант в София. Всичко вървеше чудесно до настъпването на пандемията през 2020 г., когато физическото им пространство затвори и бизнесът започна бавно да се разпада. Наложи се да реагират бързо, за да запазят компанията жива. Така се роди идеята ферма Багри. Оставайки верни на мисията си, те намериха начин да продължат да доставят висококачествени фермерски продукти до масата на осъзнатия потребител.

Наследство и приемственост
За краткото време, в което съществуваше, ресторант Багри успя да изгради истинска връзка със своите посетители. Да я съхраним и надградим беше от ключово значение за нас и за бизнеса. Целта ни беше да пренесем основни визуални елементи от идентичността на ресторанта в новия бранд. Искахме тази трансформация да се усеща като естествено продължение, а не като напълно ново начало.

Логотип
Направихме редизайн на логотипа на Багри, така че да има последователна визия и усещане и на двата езика. Създадохме гъвкава система за дизайн на опаковки, подходяща за разширяващата се линия млечни продукти, и очертахме стратегическа и креативна посока за бъдещото развитие на бранда.


Цветова система
Цветовото кодиране е ключов елемент в новата идентичност на Багри, тъй като те имаха амбициозни планове за разширяване на продуктовата си линия през следващите години. Стартирайки с овчи млечни продукти, установихме зеленото като отличителен акцент спрямо конкурентите на локалния пазар. Жълтото, червеното и синьото ще бъдат въведени като основни цветове съответно за биволските, кравешките и козите млечни продукти.


Опаковки
Пазарът за млечни продукти от свободно отглеждани животни в България е сравнително нов и нишов. Bagri трябваше да намери своето място сред малки местни ферми и по-големи, утвърдени компании в бранша. Предизвикателството бе да създадем визуален език с автентичен почерк, любов към занаятчийския процес и грижа за околната среда. Дизайнът трябваше да бъде адаптивен, обслужвайки над дузина различни продукти, опаковани в кутии и буркани.
Създадохме визуална система, в която се преплитат компактни и ръкописни шрифтове, иконки с характер и внимателно подбрани хартии – всичко това с цел да придадем едновременно смел и автентичен вид на всеки продукт.
Саламурено овче сирене / Отлежало 60 дни
–



Овче кисело мляко
–



Ръчен овчи кашкавал/ отлежал 60 дни
–


Катък от овче мляко & крема сирене
–
Екип:
Creative Direction: Ивайло Недков
Graphic Design: Ивайло Недков/ Цветислава Колева
Animation: Алекс Желязков
Client Service: Вера Шварц



