Caché Atelier

Пространства "по мярка"

 
Brand & Consumer Analysis + Brand Strategy + Visual Identity + Consultation & Supervision

Индустрия:

Архитектура

Година:

2023

Caché Atelier е архитектурно и интериорно студио с богат опит и силно портфолио. Въпреки фокуса върху корпоративни клиенти, те създават и частни интериори.

Caché се обърнаха към нас с идея за отделен бранд, посветен на частните им проекти. След анализ, предложихме по-силно решение – унифицирана идентичност, която обединява двете направления под една марка.

CA Entrance_GREY

Бранд стратегия

Процесът ни на работа не е по интуиция. Започнахме с класическия ни подход: анализ на бранда и разговори с екипа. Оказа се, че проблемът се корени в начина, по който аудиторията ги възприема. Уебсайтът, социалните канали и всички точки на комуникация акцентираха почти изцяло върху корпоративните проекти, а  интериорният дизайн на жилища липсваше в цялостната картина.
Затова вместо  да усложняваме работата на екипа с поддръжката на два отделни бранда, ние: 

  • изведохме по-ясно позиционирането
  • прецизирахме комуникацията
  • подчертахме уникалния начин на работа на студиото

Творческа концепция

Caché вярват, че добре проектираната среда подобрява живота – не само физически, но и функционално, и емоционално. Те не работят по шаблони, а с всеки проект се опитват да вникнат в същността на хората и компаниите, за да направят пространствата “по мярка”.

Именно тази идея за персоналния подход и вниманието към детайла, вдъхнови  таглайна и цялата творческа концепция “Tailoring spaces”. Израз, който събира в себе си цялата им философия – пространство, скроено спрямо онези, които ще го обитават.

Tagline

Визуална идентичност

Първата стъпка в изграждането на новата визуална идентичност беше преработката на логотипа с фокус върху силен геометричен характер и компактност. Като основа използвахме шрифта ITC Avant Garde Gothic, към който добавихме прецизни модификации за по-добра хармония и отличителност.

Допълнително разработихме монограм, който обединява „С“ и „А“ в балансирана форма, отразяваща идеята за Cachè – нещо скрито, което се разкрива чрез детайла.

В изграждането на визуалния език създадохме адаптивна дизайн система, вдъхновена от архитектурата и шивашкия занаят. Основен елемент са линейните графики, характерни и за двете области. Използвахме cross-hatching техники за създаване на мотиви и текстури, които подсилват усещането за материaлност и детайл.

CA Folder
CA Logotype
CA Bcards
CA Patterns

"Работата с вас беше едновременно професионална и в същото време непринудена. Усещаше се като процес между хора със сходно мислене, които гледат в една посока."

Цветомир Павлов
Основател в Caché Atelier

Резултат

Процесът на работа с Caché Atelier ни показа, че не винаги е нужно да се правят драстични промени, за да се постигне баланс и яснота в комуникацията на бранда. Със стратегическо преосмисляне на наратива, внимателно позициониране и нов визуален език, Caché  Atelier успяха да представят своята философия по начин, който говори както на корпоративния, така и на частния сектор, без да разделят идентичността си. 

Работата ни по стратегията не само изведе тази нова, свързана история на преден план, но и положи основите за последващата работа на два различни екипа, които разработиха маркетинг комуникацията и доразвиха разказа.

CA_tote

“За нас беше важно идентичността ни да бъде хомогенна и релевантна в комуникацията ни със света. Това беше основната ни цел, когато стартирахме, и сме сигурни, че я постигнахме.

Мила Иванова
Основател в Caché Atelier

CA Poster

Екип:

Creative Direction: Ивайло Недков
Art Direction & Graphic Design: Цветислава Колева
Brand Strategy: Десислава Герасимова
Animation: Жельо Димитров / Румена Петрова
Client Service: Вера Шварц / Десислава Герасимова
Photography: FourPlus Studio