1.2

MultiSport - бранд глас

Как подобрихме комуникационна стратегия на MultiSport.

 
Brand Communication & Tone of Voice + Illustration + Editorial and Book Design + Consultation & Supervision

Индустрия:

Корпоративни

Година:

2023

Информация за проекта
Партньорството ни с MultiSport стартира през 2023, когато се свързаха с нас да работим по комуникационната им платформа за годината. След като се запознахме с целите, предизвикателствата и комуникацията им до момента, открихме някои несъответствия и липса на ясна бранд идентичност. Това бе довело до фрагментирано потребителско изживяване и слаба връзка с основната им аудитория.

С екипа на  MultiSport решихме да открием истинската същност на бранда и да изградим послание, което вдъхновява хората да водят активен начин на живот.

Инициирахме съвместен процес и поканихме външни експерти да се присъединят към екипа ни. Маркетинг специалистът Надя Шалчева и копирайтърът Марияна Събева допринесоха сценни знания и нова перспектива. Чрез поредица от дискусии и работилници бяха дефинираниосновните принципи за автентичен бранд глас. Определихме ключови инструменти и примери за ефективна комуникация.
Съдържанието стана част от корпоративната култура на компанията чрез брошури, постери и презентационни материали, които достигнаха до служители на различни нива, за да им помогне да подобрят качеството на външната комуникация. 
 
3

Процес

Работилниците за бранд глас не бяха лекции, а по-скоро поредица от интерактивни сесии, предназначени да определят същността на MultiSport заедно с клиента. Чрез упражнения за генериране на идеи и последвалите дискусии, проучихме ценностите, аудиторията и целите на MultiSport, което ни позволи да разберем по-добре тяхната уникална идентичност. Съвместният процес ни помогна да изведем ключови потребителски прозрения, като това насърчи по-задълбочено разбиране и ангажираност сред вътрешните им екипи.

4 copy
5
6
7
8
9
10

От идея към изпълнение

Интегрираме тези водещи принципи в офис ежедневието на екипа на MultiSport. Създаването на истински, физически brandbook бе ключово за ангажирането на всички. Целта му е да подчертае важността  от вплитането на тези идеи във външната комуникация на компанията.

За да наблегнем върху новия прочит на старите концепции, заложени в основата на MultiSport, отпечатахме поредица от постери, инсталирахме интериорни графики и подкрепихме някои ключови сесии.

15 copy

 “Винаги сме имали ценности на бранда, но преди работата ни с FourPlus нямахме ясен бранд глас, който да води цялата ни комуникация. Сега имаме нещо, до което всички от екипа имат достъп, могат да разберат и да обединят своите гледни точки.”


Алисия Любенов
Маркетинг мениджър, МultiSport България

Pic_13.2

Екип:

Creative Direction: Ивайло Недков
Graphic Design:  Даяна Доросиева / Ивайло Недков
Book Design: Даяна Доросиева
Animation: Румена Петрова / Весела Карапетрова
Client Service: Вера Шварц / Виктория Григорова

Pre-Press Production:
Кирил Велчев
Storytelling: Надя Шаличева