power-pops_cover

Power Pops

Визуална идентичност за сладоледи с кауза. 

 
Visual Identity + Illustration

Индустрия:

НПО 
Хранителни

Година:

2018

Power Pops е сладка идея със силно послание. Целта на бранда е да създава социална промяна, но по нетрадиционен начин. Те произвеждат вкусни и здравословни сладоледи, а със средствата от продажбата подкрепят различни каузи и идеи. Направени от натурални съставки и истински плодове, всяка партида е лимитирана и свързана с конкретна мисия. Можеш да ги откриеш единствено на събития, организирани от самия бранд.
 
Задачата ни беше да създадем идентичност, която стои зад името Power Pops – сладоледи, които имат силата да променят. Любимите здравословни лакомства се превръщат във визуален носител на социалните каузи, зад които застава брандът.

2_print

Лого

Визуалният стил предава посланието за позитивна промяна. Всички обичат сладолед и именно любовта е движещата сила на вдъхновението и промяната в света около нас.


4_logo
3_logo
5_popsicles
6_tshirt

Мисии

Power Pops подкрепя каузи с реално въздействие. Първите две мисии: създаване на LGBT център в София и набиране на средства за Български фонд за жени в изкуствата и занаятите.

7_poster
8_totebag
9_poster
10_totebag
11_totebag

Екип:

Creative Direction: Ивайло Недков
Graphic Design: Ивайло Недков
Animation: Жельо Димитров
Client Service: Надежда Стефанова
Photography: Васил Германов