
Power Pops
Визуална идентичност за сладоледи с кауза.
Visual Identity + Illustration
Индустрия:
НПО
Хранителни
Година:
2018
Power Pops е сладка идея със силно послание. Целта на бранда е да създава социална промяна, но по нетрадиционен начин. Те произвеждат вкусни и здравословни сладоледи, а със средствата от продажбата подкрепят различни каузи и идеи. Направени от натурални съставки и истински плодове, всяка партида е лимитирана и свързана с конкретна мисия. Можеш да ги откриеш единствено на събития, организирани от самия бранд.
Задачата ни беше да създадем идентичност, която стои зад името Power Pops – сладоледи, които имат силата да променят. Любимите здравословни лакомства се превръщат във визуален носител на социалните каузи, зад които застава брандът.

Лого
Визуалният стил предава посланието за позитивна промяна. Всички обичат сладолед и именно любовта е движещата сила на вдъхновението и промяната в света около нас.




Мисии
Power Pops подкрепя каузи с реално въздействие. Първите две мисии: създаване на LGBT център в София и набиране на средства за Български фонд за жени в изкуствата и занаятите.





Екип:
Creative Direction: Ивайло Недков
Graphic Design: Ивайло Недков
Animation: Жельо Димитров
Client Service: Надежда Стефанова
Photography: Васил Германов